I znów kolejny amerykański film z Jackie Chanem, który ssie równo. Nie wiem czemu, taki facet jak Jackie Chan gra w takich chałach. Scenariusz/ fabuła idiotyczna, dialogi - porażka, sceny humorystyczne - koszmar, nie wiem, czemu nadal ludziom podobają się sceny typu parodiowania chińskich sztuk walki - jakieś piski i nieudolne wymachiwanie rękami. To przecież irytujące, a nie śmieszne! Efekty specjalne też dno - takie tanie latanie po ścianach może się chyba jedynie gimbusom podobać. Jedynie charyzma Jackie Chana trochę ratuje ten film, jego gra aktorska i umiejętności. Taki 'Little Big Soldier' jest lepszy niż każda amerykańska produkcja z Jackie Chanem (Z Rush Hours włącznie). 3,5/10
Yhh za bardzo na poważnie bierzesz filmy. Komedie są po to by się pośmiać a tu komedia i akcja. Fajna historia ten (smoking). Sztuki walki + akcja + komedia równa się super film. Obejrzałem ten film z zachwytem i bardzo mi się podobał jest to jeden z najlepszych filmów według mnie z jackie chanem jak i godziny szczytu 1 2 3. Według mnie ty powinieneś oglądać jakieś dramaty itd w tym kierunku bo widzę że dla ciebie komedia nie jest dobra :)
Bardzo lubię komedie, tym bardziej z Jackie Chanem - szczególnie te, które kręcił sam lub z Sammo Hungiem. Ten chiński humor, aktorstwo i wykonanie jest niesamowite, w amerykańskich komediach Jackie ogranicza się do ogranych do bólu tricków i sceny walk już wrażenia nie robią, bo są już podrasowane komputerowo.
Z tym się z tobą zgodzę. Ale wiesz aktor się starzeje :) więc musi się trochę wspomagać komputerowo. Nie wykona już wszystkich trików teraz które robił 15 - 20 lat temu :) Miał też wiele złamań wypadków itd a nadal gra. I się bardzo cieszę :)
Czekam teraz na Policyjną Opowieść z nim i kilka innych filmów które ma w planach i w których ma grać Czyli godziny szczytu 4 Niezniszczalni 3 :) Nowy Pijany Mistrz Kowboj z szanghaju 3 i jakieś jeszcze :) Ale wiadomo poczeka się trochę na te filmy :)
Ale filmy, które aktualnie kręci w Hong Kongu są o wiele lepsze niż te puste amerykańskie bajki. Weźmy np. "Little Big Soldier" gdzie nie walczył, ale mimo to miał bardzo ciekawą postać, a sam film nie zostaje tak pusty jak np. "Smoking", czy "Medalion" za które aktor ma u mnie minus. Właściwie tylko dzięki niemu daję radę przebrnąć przez takie "perełki", bo jest to mój ulubiony aktor i nawet najgorszy film z nim muszę zobaczyć na własne oczy :).
Mam tak samo staram się obejrzeć jak najwięcej filmów z nim ale niestety już te starsze poniżej roku 1978 około już z internetu nie pobierze za bardzo a jeśli nawet to o bardzo słabej jakości.
Ja tam kupuję i nie mam problemu ;). I dużo jest w TV, jakość marna, ale legalna ;).
Gdzie kupujesz i możesz powiedzieć jakie i za ile ? interesują mnie filmy jak mówiłem poniżej 1980 roku ? :)
I kiedy teraz będzie jakiś w tv leciał>? :)
Na Allegro, choć tam mało jest sprzed 78, ale na TV4, TV6 i Puls jest dużo z tamtego okresu. Np. "Ręka śmierci", "Zemsta tygrysa z Shaolin", "Siedem pięści" "Pięść smoka" itd. Musisz monitorować po prostu.
"Ssie gówno" i wszystko jasne. Jedno zdanie, a wszystko mowi o tym oczym rozmawiałeś w domu przy stole.